Onderdelen
Het Triasmodel
Het TRIAS-model en spoor 1 t/m spoor 4 TRIAS is de afkorting van Transparant Risicobeheersing en Incidenten Analyse Systeem. Het model begint op team- of afd...
Suggesties TriasWeb
Wij zijn erg blij met jouw verbetersuggesties. Om deze beter vast te leggen hebben we een suggestieplatform opgezet. Op dit platform kun je naast je eigen su...
Instructievideo's
Melden, afhandelen, teamevaluatie (RI&E), plan van aanpak (RI&E) in korte filmpjes uitgelegd. Melden Hierin krijg je antwoorden op de vragen: Waar vind ik mi...
Vragenformulieren (Melden)
Met de vragenformulieren in TriasWeb kan je retrospectieve data verzamelen. Denk bijvoorbeeld aan het melden van incidenten, datalekken, klachten, compliment...
RI&E
Met de RI&E in TriasWeb kan je prospectieve data verzamelen. Gericht op cliënt-, medewerker– en gebouwveiligheid. Door het invullen van de risico-inventarisa...
Analyseren
Met de analysemogelijkheden in TriasWeb kan je de verzamelde data in kaart brengen en gemakkelijk analyseren. Denk bijvoorbeeld aan het analyseren van incide...
Verbeteren
Met de verbetertool in TriasWeb kunnen verbeteracties worden gestart, geëvalueerd en geborgd.
Enquêtes
Met TriasWeb kunnen eenvoudig enquêtes worden uitgevoerd. Denk hierbij aan audits, cultuurmeting, cliënt- en medewerkers-tevredenheidsonderzoek.
Mijn Instellingen
Als je op het hoofdje klikt rechtsboven in het scherm, dan kom je bij Mijn instellingen. Hier kun je de volgende instellingen wijzigen Wachtwoord wijzigen Ve...
Toegang en inloggen
In TriasWeb moet een gebruiker een inlogaccount hebben. Voor de beste gebruikerservaring adviseren wij gebruik te maken van persoonlijke accounts. Hoe je een...
Beheren
TriasWeb is een applicatie die beheerd moet worden. Denk bijvoorbeeld aan gebruikers activeren/deactiveren.
Informatiesheets
Op deze pagina vind je een overzicht van de bestaande informatiesheets per koppeling: Direct een melding starten met een link Organisatiesynchronisatie Autor...
Algemeen, contracten, juridisch
Hier vind je onder andere onze visie, beleid en ontwikkelingen rondom TriasWeb. Daarnaast ook juridische, technische en operationele aspecten van gegevensver...
FAQ
Veel voorkomende vragen die bijvoorbeeld via de Service Desk binnenkomen.