Skip to main content
Skip table of contents

Systeeme-mails

Email die vanuit TriasWeb verzonden is kun je hier terugvinden.

Veelgestelde vragen

Wie kan zien welke mails verstuurd zijn?

Het scherm e-maillogging is alleen zichtbaar voor de rol met permissie ‘Mag applicatie beheren’.

Wat zie ik op dit scherm?

TriasWeb stuurt mail als er meldingen zijn ingediend, afgehandeld, bij het instellen van een vervanger, etc. In dit scherm kun je zien welke mail wanneer naar wie is verstuurd.

Kan ik de inhoud van de mails zien?

Nee, de inhoud van de mails is niet zichtbaar. Je kunt wel kijken wat de standaard inhoud van de mails is op de pagina E-mailconfiguratie.

Waarom staat er soms ‘Anoniem’ bij verzender of ontvanger?

Sommige meldingen zijn anoniem ingediend. Sommige trajecten zijn anoniem. Denk aan risico-inventarisaties voor de medewerker-RI&E, of MTO’s. In dat geval wordt de naam van de melder niet getoond.

Hoe ver kan ik terugkijken?

Maximaal 3 jaar. Stel de periode in met het schuifje.

Wat betekenen de e-mailtypes?

Zie de pagina E-mailconfiguratie.

Een gebruiker zegt de mail niet te hebben ontvangen maar de mail staat wel in de logging, hoe kan dat?

De logging wordt opgeslagen als de mail vanuit TriasWeb verstuurd wordt. Het kan zijn dat er ergens onderweg een hapering is opgetreden, waardoor de mail niet aankomt.

De mail kan ook als spam worden gezien wanneer de instellingen in de mailserver van jouw organisatie niet juist ingesteld zijn. Vraag dit na bij jouw ict-afdeling. Als daar alles klopt, kun je via de servicedesk van Triaspect een vraag stellen.

JavaScript errors detected

Please note, these errors can depend on your browser setup.

If this problem persists, please contact our support.