Skip to main content
Skip table of contents

Escalatiehistorie

Als gebruikers escaleren, dan wordt dat gelogd. De logging vindt je terug onder Escalatiehistorie.

Veelgestelde vragen

Wat is escaleren?

Tijdelijk je autorisatiescope opheffen. Zie Escaleren.

Waar staat deze logging?

Via het menu-item Berichten onder de menugroep Beheer zijn escalaties te bekijken.

Waarom bestaat deze logging?

Autorisatiescope wordt ingesteld omdat je het zicht van gebruikers op gegevens in TriasWeb wilt beperken. Reden hiervoor is onder andere privacy van cliƫnten. Als die privacy mogelijk geschonden wordt, moet je dat kunnen terugvinden.

Wat moet ik met deze logging?

Het is handig om steekproeven te doen op escalaties. Je kunt daarmee bekijken of de gebruiker terecht geƫscaleerd heeft, en dus het zicht van de gebruiker verruimd moet worden, of dat er oneigenlijk gebruik gemaakt is van escalatie.

Wat staat er in een logregel?

De berichten bevatten de volgende gegevens: personeelsnummer, naam, email, datum en bron. Van geselecteerde regels kan een uitdraai gemaakt worden in Excel.

De acties die tijdens de escalatie zijn uitgevoerd, worden niet weergegeven in deze registratie. Zij zijn op te vragen via de servicedesk indien gewenst.

JavaScript errors detected

Please note, these errors can depend on your browser setup.

If this problem persists, please contact our support.