Skip to main content
Skip table of contents

Service level agreement (SLA)

Per versie de wijzigingen ten opzichte van de vorige SLA. De meest recente versie staat bovenaan en deze versie is van toepassing op onze diensten omtrent TriasWeb.

Vragen?

Neem bij vragen contact met ons op via info@triaspect.nl.

Versie 2024.12

Service Level Agreement Triasweb 2024.12.pdf geldig vanaf 1 januari 2025.

  • Artikel 2

    • Drie onderhoudsvensters in plaats van twee. Link naar releasenotes toegevoegd. Specificatie van releasedata. 

    • Gegevens voor contact buiten kantooruren verwijderd.

Versie 2024.11

Service Level Agreement Triasweb 2024.11.pdf geldig vanaf 1 december 2024.

  • Artikel 2

    • Releasecyclus wordt driewekelijks in plaats van maandelijks. 

Versie 2024.4

Service Level Agreement Triasweb 2024.4.pdf

  • Artikel 2

    • Releasecyclus: donderdag gewijzigd naar dinsdag.

Versie 2022.9

Service Level Agreement Triasweb 2022.9.pdf

  • Artikel 6

    • Tabel “type tickets”, toevoeging bij Storing, Vragen, Suggesties aangepast 

 Versie 2022.8

Service Level Agreement Triasweb 2022.08.pdf Geldig vanaf 1 september 2022.

  • Artikel 1

    • Overzicht uptime is op te vragen via de servicedesk

  • Artikel 2

    • Extra onderhoudsvenster toegevoegd

  • Artikel 4

    • Rapport is op te vragen via servicedesk

Versie 2021.6 

Service Level Agreement Triasweb 2021.06.pdf Geldig vanaf 1 juli 2021.

  • Artikel 3

    • ICT Office voorwaarden gewijzigd naar Algemene Voorwaarden

Versie 2020.12

  Service Level Agreement Triasweb 2020.12.pdf Geldig vanaf 1 januari 2021.

JavaScript errors detected

Please note, these errors can depend on your browser setup.

If this problem persists, please contact our support.