Service Level Specification
Hier vindt u onze SLS. Deze versie is van toepassing op onze diensten omtrent TriasWeb. Zij kan eenzijdig gewijzigd worden door Triaspect. Wijzigingen op dit document worden hier genoteerd en aangekondigd in onze releasenotes.
Vragen?
Neem bij vragen contact met ons op via info@triaspect.nl.
Service Level Specification
Service Level Specification Triasweb.pdf
Wijzingen op voorgaande versies
Artikel 5: Noodprocedure vertrouwenlijksincidenten met grote impact toegevoegd
Artikel 2: Minimaal aantal releases per jaar toegevoegd, verruiming van ‘zichtbare data’ naar ‘zichtbare klantdata’, onderhoud op applicaties wordt ook aangekondigd als geen downtime verwacht wordt.
Artikel 8: Geldigheidsclausule was verwarrend. Verhelderd zodat het overenkomt met intentie van wijziging op 22 april.
Afgeleid van onze SLA (zie onderliggende pagina)
Artikel 2: exacte dag/tijd van releases verwijderd, er is immers een pagina met de datums beschikbaar: Releasedata.
Artikel 8: Opzegging softwarelicentie mogelijk 7 dagen na wijziging van deze SLS.