Gebruikers konden voorheen niet verwijderd worden. Nu kan dat wel. Dat heeft soms grote gevolgen, daarom krijg je na het klikken op de prullenbak-icoon een melding: Weet je zeker dat je deze gebruiker wilt verwijderen?
Wat kan er mis gaan als een gebruiker er niet (meer) is?
-
Een melding kan niet ingediend worden bij een afhandelaar die niet bestaat.
-
Een melding kan niet ingediend worden op een afdeling/locatie/hoofdorganisatie waaraan geen afhandelaar gekoppeld is.
-
Een meldingstrigger werkt niet als de gebruiker niet bestaat. Bovenliggende OE voor risicotriggers, vaste afdelingstrigger, vaste afhandelaar.
-
Een melding wordt niet doorgestuurd naar een vervanger als deze niet bestaat.